عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 45444
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



همیشه عاشق هم

 وقتی تو مال منی ، وقتی در لحظه های دلتنگی در کنارمی ،

دیگر چه آرزویی داشته باشم از خدا

وقتی عاشقانه مرا میخواهی ،

همیشه و همه جا هوای مرا داری ، دیگر چه  بخواهم از این دنیا

من در این دنیا هستم و تو در کنارم ،

اینهمه عشق است در برابر چشمانم...

وقتی  گلی مثل تو در باغچه دلم شکفته ،

یک گلستان است که در دلم نهفته

و اینجاست که عطر حضورت همان هوای نفسهای من است ،

و با این نفسهاست که عاشق مانده ام ،

تو مال منی و من از همه کس بی نیاز مانده ام

وقتی در لحظه های خواستنت تو را در کنار خودم دارم ،

چرا به دنبال تو بیایم ، تویی که همیشه در قلبمی و میتپی برای عشقمان

تو در خانه عشقمی و من تکیه گاهت ، عشق من خیلی میخواهمت...

 این تو بودی که به من عشق دادی ، نفس دادی ،

این تو بودی که معنای زندگی را به من یاد دادی

این تو بودی که محبتهایت مرا عاشق کرد ،

مهربانی هایت مرا اسیر دلت کرد...

این تو بودی که مرا به اوج بردی ،

دستانم گرفتی و مرا تا آنجا که هر دویمان آرزو داشتیم بردی

وقتی یکی مثل تو را دارم ، چرا باید از غم و غصه بنالم،

همیشه شاد میمانم و آواز عاشقی را میخوانم

من از دنیا گذشتم به خاطر تو ، تو از دنیای خودت گذشتی به خاطر من ،

ما هر دو از همه چیز گذشتیم تا رسیدیم به هم ،

و میگذریم تا برسیم به قله عشق با هم...

با هم در کنار هم ، مثل همیشه ، همیشه عاشق هم!



نظرات شما عزیزان:

satar
ساعت19:39---1 خرداد 1391
عالییییییییییییییییییییییییییی یییی بودددددددددددددددددددددددددپاسخ:ممنون عزيزم

حرفهایی برای نگفتن
ساعت19:13---16 ارديبهشت 1391
دیروز همسایه ام از گرسنگی مرد ، در عزایش گوسفندها سربریدند .

خیلی اوقات آدم از آن دسته از چیزهای بد دیگران ابراز انزجار می کند که در خودش وجود دارد

شریعتی


پاسخ:ممنون عزيزمممممممممممممممم


reza
ساعت19:05---10 ارديبهشت 1391
گاه دلتنگ می شوم

دلتنگتر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم

و حسرت ها را می شمارم
و باختن ها را،

و صدای شكستن ها را،....
نمی دانم من كدام امید را، نا امید كرده ام...

و كدام خواهش را نشنیدم
و به كدام دلتنگی خندیده ام

كه اینچنین دلتنگم@}


رضا
ساعت19:35---9 ارديبهشت 1391
سلام نفس جان خوبی پاسخ:ممنون عزيزم

reza
ساعت13:27---3 ارديبهشت 1391
روی آن شیشه ی تب دار تو را رها کردم

اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

شیشه بد جور دلش ابری و بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردمپاسخ:ممنون عزيزم


arezoo
ساعت11:31---3 ارديبهشت 1391
salam mamnonam abji ke omadi khoshhalam kardi hala diro zodesh mohem nist mohem marefate
fadat besham rasti ba mamanm o baba tamas gerefti begoo vase manam 2a konan
soghati ham ke oftadi moratabeshalla khoda hefzeshon kone ghadreshono bedon abji


لیلا
ساعت21:15---2 ارديبهشت 1391
من نه عاشقم نه محتاج نگاهي كه بلغزد برمن

من خودم هستم و يك حس غريب

كه به صد عشق و هوس مي ارزد.
وب زیبایی داری.
به منم یه سری بزن.
اگه مایل به تبادل لینک بودی خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 2 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com